Oldalak

2011. december 18., vasárnap

Egy igazán jó (majdnem lila) burgonyás pogácsa+könyvajánló



Naivan azt képzeletem, hogy lila lesz a lila krumpliból készült pogácsa. Jelentem, kérem szépen, nem lett lila. A lila krumplit egyébként múlt héten a WAMP-on vettem és már nálunk is termesztik,ráadásul nem is egy félét és egészen baráti áron árulják. Bővebb info a www.lilaburgonya.hu oldalon, ahol receptek is vannak. Visszatérve a pogácsámhoz, több okból kifolyólag sem lett lett lila. Egyrészt sokáig ázott a főzővízben, ugyanis ottfelejtettem szegényt, így a színanyag nagy része eltűnt az "éterben". Másodszor ez a krumpli mennyiség valószínűleg amúgy sem színezte volna lilára. Harmadszor kapott még egy hőkezelést a sütőben... Ennyit a lila krumplis pogácsáról. :)))

Viszont a pogi finom lett, a recept pedig kiváló, a Varga Gábor-féle Gourmandia könyvből való. A desszert.eu-n is fent van, ide is linkelem, felesleges lekörmölnöm, nagyon részletesen, fázisfotókkal együtt megtalálható az oldalon: http://www.desszert.eu/hazi_burgonyas_pogacsa
A könyvről egyébként már tettem említést a tavalyi bejgli kapcsán. Idén is ebből fogom sütni a bejglit, mert egész egyszerűen tökéletes! A könyvben található receptekkel maradéktalanul elégedett vagyok, várakozáson felüliek.  A  részletes magyarázatok és a fázisfotók pedig a kevésbé gyakorlott konyhatündérek hasznára válnak. Mindenkinek ajánlom, akár Karácsonyra is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails