Oldalak

2012. január 17., kedd

Makaróni gorgonzolával és pagodával


Egyik nap hazajött velem egy pagoda a boltból. Egyszerűen lenyűgöz a mintázata! Nem tudtam, hogy mit kezdjek vele, napokig ott búslakodott a hűtőben, majd egy gyors ebéd szereplőjévé vált. Igazán recept sincsen hozzá. Találtam még mellé egy fél csomag gorgonzolát, majd nyúlt a kezem a tejszínért és a szekrénybe a tésztáért. A pagodát virágaira szedtem és sós vízben feltettem párolni. Amíg a tészta lobogó vízben lubickolt, addig egy edényben felmelegítettem egy kevés tejszínt és beletördeltem a gorgonzolát. Amikor elolvadt a sajt, megfőtt tésztára öntöttem és rászedtem a megpárolt pagoda virágokat. A testes, csípős gorgonzola mellett szinte cukrosan édes volt ez az egyébként karfiol ízű jelenség. 


7 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam hogy ennek ez a neve :)

    VálaszTörlés
  2. De az, sőt olvastam róla valami érdekeset. Elmondani nem tudom, inkább beírom a forrást ide: http://hu.wikipedia.org/wiki/Fibonacci-számok

    VálaszTörlés
  3. Jól hangzik! A fotó pedig szép, mint mindig.

    VálaszTörlés
  4. Engem is megfogott különlegessége,én levest főztem nemrég,
    szépek a képeid, és finom is lehetett!:)

    VálaszTörlés
  5. nálunk miért nem kapható ilyen különlegesség?

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails