Oldalak

2010. május 22., szombat

Fahéjas narancsjoghurt

Az übersteril beállítás


Tegnap konyhában pancsolós déluánom volt. Gyártottam eperfagyit, meg egy másik édességet egy receptversenyre. Természetesen a gyerekeim a szomszéd gyerkők társaságában ott tolongtak körülöttem. Nekik csináltam ezt a joghurtot, mert a fagyi még nem volt kész, a másik nasi meg nem volt annyi, hogy mindenkinek jutott volna belőle. Igazából nemcsak joghurt van benne, hanem az összes kibontott tejterméket beletettem a turmixba, így a natúr joghurton kívül ment bele túró, tejszín, tej. A vajat azért kihagytam :). A narancs mellett került bele banán is, hogy még sűrűbb legyen, cukor helyett mézzel édesítettem és még egy kis fahéjat is szórtam bele. Laktató és étvágygerjesztő a vacsorához. No, meg adalékmentes. Mennyiségeket nem mindenhol fogok írni, mindenkinek az ízlésére bízom. No meg kísérletezgessetek nyugodtan, most vannak/jönnek a gyümölcsök: eper, málna, őszibarack, cseresznye, meggy, sárgadinnye. Egészséges és csak az van benne, ami kell bele

Hozzávalók kb. 1 literhez:

4 narancs kifacsart leve
1 banán (elhagyható, csak sűrítésre tettem bele)
2 pohár natúr joghurt
2-3 dl tej
méz, fahéj ízlés szerint




A gyerekeknek kiporciózva, majd szívószállal elszürcsölve

3 megjegyzés:

  1. Hát ez az übersteril beállítás elképesztőőőőő!!!! Papírral készült?

    VálaszTörlés
  2. Köszi!

    egy sima fehér anyag a háttér. Rendesen túl van exponálva.

    VálaszTörlés
  3. Ja, meg végre volt féééény!

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails