Oldalak

2010. december 24., péntek

Fügés-pisztáciás keksz

Ami a sütiket illeti, idén biztosra mentem: stollen és bejgli recept a desszert.eu-ról van. Mindkettő tökéletesen sikerült, a stollen 3/4-e ajándék lett, az 1/4-ed meg itthon maradt és jól elfogyott. Bejgliből sikerült életem eddigi legjobbját megsütnöm. Hat rudat sütöttem, ha holnapután lesz még belőle, akkor lefotózom és megmutatom. Ezért a kekszért pedig csak átugrottam a szomszédba Á'la carte-hoz. Szerénytelenség nélkül állíthatom, hogy zseniális lett! Én kihagytam belőle a karácsonyi fűszereket, mert most már csömöröm van tőlük. A dió és a csoki is kimaradt.  Tettem bele helyettük jó sok vaníliát, 10 dkg pisztáciát és 10 dkg apróra vágott fügét. A pisztácia enyhe sóssága nagyon jót tett neki. Dupla adagot sütöttem, lett vagy 80 db kekszünk.  Kénytelenek voltunk eldugni magunk elől :).

Ezúton kívánok Mindenkinek Boldog Ünnepeket,
meghitt pillanatokat, finom falatokat, kellemes beszélgetéseket
és nem utolsó sorban kellemetlen meglepetésektől mentes sütés-főzést !
:))

3 megjegyzés:

  1. Boldog Karácsonyt itt is Verám, és kösz a tippet a tökéletes tortakrémhez!!!!!!! :))

    VálaszTörlés
  2. Boldog karácsonyt kívánok én is!
    Imádom a fotón lévő színeket!

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails