Oldalak

2010. szeptember 1., szerda

Zöldfűszer variációk - krémleves és gnocchi


Lezárult a Dining Guide harmadik fordulója, amire ismét kotyvasztottam valamit. A szövegek kissé zavarosak (remélem, a zsűri nem veszi észre :D ), de tegnap délben ovis váltócipő vásárlása közben jöttem rá, hogy leadási határidő van! Azt hittem, van még egy napom. Hazarohantam babakocsival, két gyerekkel, feltettem az ebédet, kirohantam fotózni, leültem szöveget írni, két gyerek a nyakamon csimpaszkodott, szó szerint. Remélem, azért követhető lesz annak, aki valamelyiket el akarja készíteni.

Citromos zöldfűszer krémleves hajdinamézben grillezett füstölt lazaccal

Csőben sült zöldfűszeres gnocchi


Ott fent a narancslekváros fotó alatt van egy sor, aminek a másik fele így hangzik: ... és minden más, ami eszembe jut. Hát most eszembe jutott egy-két dolog. Ígértem ugye egy leginkább képes beszámolót az idei Mesterségek Ünnepéről, szeretnék még írni kedvenc nyaralóhelyemről a szlovéniai tengerpartról. Meg az egészséges étkezésről az én szemszögemből. Illetve kedvenc témámról a " vaj vs. margarin" -ról. Tudom sokaknak már lerágott csont, de akkor is. Múlt héten két alkalommal is rám csodálkoztak az ismerőseim (két ember, két helyen, két időben) és ezt kérdezték tőlem: "de ha nem margarinnal sütsz, akkor mivel"?

Meg ki szeretném próbálni fiam ovistársa anyukájának a fokhagyma krémlevesét, amiben van egy kis pálinka is, jól fog jönni ebben a "nagy melegben". Szerintem ilyen sem volt még, hogy augusztus 31-én bekapcsoltam volna a fűtést! Ausztriában hó esett, Lisszabonban meg 43 fok van...
Jaj, meg meg akarom mutatni a tökéletes paradicsomot is. Majd fél kiló, kicsit ormótlan, nem teniszlabda formájú, nem egyszínű, kicsit hibás, kicsit varas, viszont isteni zamatos, lédús, paradicsom ízű paradicsom! 3 napig nézegettem, majd óvatosan belevágtam. Mindig csak egy keveset eszünk belőle, hogy sokáig kitartson. :D Megyek is ovi után a piacra, megnézem, hogy van-e még belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails