Oldalak

2010. szeptember 8., szerda

Tepsis csirke variáció gyömbéres szilvával

Van mentségem az eltűnésre: a notebookom végleg megadta magát, meghalt  az alaplapja. A winyó talán még használható benne és le tudom tölteni róla a sok-sok ottmaradt fotót :(.  Talán nem marad el a Mesterségek Ünnepe beszámoló, bár már aktualitását vesztette, de gasztronómiai szempontból mégis felvetnék egy-két kérdést. Az új gép nagyon pöpec, az új office használata okozott némi nehézséget, csak bámultam rá, mint az a bizonyos borjú, viszont a képeimet meg sokkal élesebben látom ezen. De azért bőven van még hova fejlődnöm.

Na, de vissza is kanyarodok az egy héttel ezelőtti ebédünkhöz. A jól bevált tepsis csirkét vettem megint elő, de hirtelen felindulásból beledobáltam a zöldség közé a maradék szilvát is. Illetve félbe vágtam őket, mindegyikbe tettem egy csipet barna cukrot, mert nagyon savanyúak voltak és meghintettem őket gyömbérrel. Így csücsültek a rozmaringos zöldség között. És milyen jól tették ezt, nagyon finomak voltak így együtt. Legközelebb kipróbálom körtével is.

8 megjegyzés:

  1. Nagyszerűen néz ki és nagyon jó ötlet, én is már régóta tervezek ilyesmit,na de majd most! Szépek a fotók!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Panna! Gyakran folyamodom az elkészítéséhez, mert amíg sül, addig mosokvasaloktakarítok. Vagy bringázunk, játszózunk, a sütőt meg beprogramozom és mire hazaérünk, kész is van az ebéd.

    VálaszTörlés
  3. Szívesen! Próbáld ki körtével, almával is.

    VálaszTörlés
  4. kiprobaltam birsalmaval - ugy is jo!:)

    VálaszTörlés
  5. Fú, biztos nagyon finom lehetett!!

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails