Oldalak

2011. december 20., kedd

Mézeskalácsosdi


Azt hiszem, hogy azon kevesek közé tartozom, akik nem szeretik a mézeskalácsot. Nem is sütöttem ez idáig, az írókázásban sincs gyakorlatom, de a gyerekek szerettek volna mézeskalácsot dekorálni. Úgyhogy a google-hoz folyamodtam segítségért és a nosalty oldaláról választottam receptet, méghozzá azt, ahol a legtöbb - jelen pillanatban 362!!! db - hozzászólás van. A legtöbb mind pozitív, ez elég biztató, nem?  
Én azért két aprócska dolgon változtatnék: lecsökkenteném a sütőpor mennyiséget fél csomagra, mert az én torkomat bizony karcolta és porcukorral készíteném, mert a nádcukor szemecskék nem olvadtak el sütés alatt és ropogtak a fogam alatt. No, de nem is magán a recepten van a hangsúly, hanem a szaggatáson és a díszítésen, és legfőképp az együtt töltött időn :))).
Beszereztünk a kisbolban mindenféle színes cukorgyöngyöt, cukorka hópelyhet és előkotortam az ételszínezéket. (Mielőtt valaki azt gondolná, hogy romlott a színezék, jelentem, azért van ilyen döglött színe, mert természetes ételszínező porokról van szó: kurkuma, cékla és klorofill kivonatokról, amiknek soha nem lesz élénk a színe. De a gyerekeket ez egyáltalán nem érdekelte.) Kisebbik gyermekem kezébe vette a zöld írókát és nem volt hajlandó letenni. Úgyhogy a zöld pacásak mind az ő alkotásai. :)
Nagyobbik fiam már cifrázta, nagyon ügyesen mintázott, hullámokat húzott, csigavonalakat rajzolt és a színes cukrokkal díszítette. Egy-kettővel azért én is megpróbálkoztam, de alapvetően hagytam őket érvényesülni. 


Hacsak nem történik valami csoda, idén már nem lesz új post, így a biztonság kedvéért már most kívánok minden KEDVES OLVASÓMNAK


1 megjegyzés:

  1. Contigo aprenderé adornar mis galletas,lucen todas muy hermosas lucen adorables,abrazos y abrazos.

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails