Oldalak

2012. február 2., csütörtök

Kakukkfüves steak burgonya krémleves ropogós sonkával


Igen, még mindig van a lilakrumpliból, de már csak egy pürére való van, de ha nem baj, arról nem írok postot. Viszont ez a leves annyira jól sikerült, nem is gondoltam volna. Nem akartam héja nélkül megfőzni, nehogy eltűnjön a lila szín. Marad ugye a héjában főzés, de akkor meg már miért ne lehetne inkább megsütni a levesnek valót nem igaz?
Meg is sütöttem, az eljárás ugyanaz, mint a tepsis krumplinál: 6 szemet megsikáltam, 4 részre vágtam a gumókat, beledobtam egy gyümölcskenyér formába, tettem rá vajat, megsóztam, borsoztam, kakukkfűvel szórtam most meg és mellé tettem egy egész fej fojhagymát úgy, hogy levágtam a fej felső részét. Így sülés után könnyűszerrel ki lehet nyomni a krémes fokhagyma gerezdeket a héjukból. 
Amikor puhák voltak, egy lábosba áttettem az egészet, a fokhagy
ma héjakat persze kidobtam és felöntöttem egy liter dm Alnatura zöldségleves kockából készült lével. Akinek van rendes alapleve, csinálja azzal. Összeturmixoltam az egészet és meglöttyintettem egy kis tejszínnel. Először gondoltam, hogy átszűröm, végül úgy hagytam  "rusztikusan".  :) Néhány szelet rendes sonkát jó ropogósra sütöttem és azt tettem bele.

4 megjegyzés:

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails