Oldalak

2010. július 16., péntek

Dining Guide receptverseny első forduló


Majdnem elfelejtettem említést tenni a saját blogomon arról, hogy mivel készültem a Dining Guide és a T-Home közös receptversenyére. A recept itt található.
Amikor elkezdtem a neten kutakodni, ihletet meríteni, akkor találkoztam az egyik angol nyelvű blogon egy epres bazsalikomos pestoval. Elég bizarr, nem? Ezt finomítottam egy kicsit fejben, majd a valóságban is. Lila bazsalikomot használtam egyrészt a színe miatt, másrészt azért, mert gyengébb az aromája és azt akartam, hogy a hozzávalók ne nyomják el az eper zamatát. Csokorban nem kaptam lila bazsalikomot, így palántákat vettem és megvártam, míg megnőnek. Most rengeteg lila bazsalikomom van. :) A parmezánt krémsajtra a fenyőmagot meg mandulára cseréltem. Miután elkészült a krém, mentem riogatni vele a szomszédaimat :). A "tesztcsapatom" zöld utat adott, bár első kóstolásra meglepődtek, majd néhány másodperc múlva azt mondták, hogy "hát ez finom"! Nem akartam sima üvegbe zárva vagy tálkában lefotózni, így kitaláltam hozzá az omlós tésztán alapuló mandulás, sós sütifélét. A gyerekek nagyon hamar elkapkodták.
Közben lezárult az első forduló és Beatbull került ki győztesen. Neki ezúton is szívből gratulálok, hihetetlen, hogy miket varázsol ez a srác!

A következő forduló témája a zöldbab. Töröm a fejem rendesen, a zöldbab ugyanis nem tartozik a kedvenceim közé.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen tálaltad! ;) Szerintem egyáltalán nem bizarr a bazsalikom és eper együtt, elvégre a bazsalikom önmagában is édeskés. Kandírozva is jó pl. paradicsomhoz, vagy körtével együtt fagyiként (egyik kedvencem). Érdemes kipróbálni az egyéb bazsalikomfajtákat is. Nekem a thai bazsalikom az egyik kedvencem - azt sem lehet frissen kapni, csak palántaként ültetni, de mindenképp érdemes otthon tartani belőle ;)

    Köszi a gratulációt! Én sem rajongok a zöldbabért, de ha főzés után egy kis vajon átforgatod, akkor sokkal kellemesebb lesz az íze (nem lesz olyan "zöld" ízű). Kíváncsi vagyok, mit fogsz készíteni a zöldbabos fordulóra! ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a fagyi tippet! Most már muszáj lesz leszüretelnem a lila bazsalikomot, pont 3 perce gondolkodtam el rajta, hogy mit is csináljak belőle. Múltkor camembert-es körte fagyit csináltam. Thai bazsalikommal azt hiszem, még nem találkoztam.
    Én is kíváncsi vagyok, hogy te mit fogsz csinálni. :D Többféle dolog jár az agyamban, köztük desszert is ;).

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails