Oldalak

2010. július 26., hétfő

Hurrá nyaralunk!



Bár már Horvátországban vagyunk, nyaralásnak nyoma sincs: férj lázasan fekszik. Én meg letettem a szakácskötényemet és felvettem a nővér köpenyemet :(.
Recept gyanánt pedig most néhány linkkel tudok szolgálni. A Dining Guide és a T-Home közös receptversenyén a második fordulóra egy thai fűszerezésű zöldbabos csirkelevessel és egy zöldbabfagyival neveztem.
Zöldbabos csirkeleves a Távol-Kelet fűszereivel
Fehér csokoládés zöldbab fagylalt kardamomos meggymártással

Szavazzatok arra a receptre és alkotójára, amelyik Nektek a legjobban tetszik!

Mostanában minden hétre jut nekem egy kellemes meglepetés: múlt héten Dr. Pepper keresett meg a gasztrotipp-ről, hogy ajánlanék-e menüt az eheti menütipp rovatba. Természetesen boldogan tettem eleget a felkérésnek. A hét közepétől találkozhattok az oldalon a menü ajánlatommal.

Ez a kép szombaton készült Szlovéniában, Koperben. Jövő hét elején, ha kipihentem a nyaralás fáradalmait, főzők valami finomat :D.

3 megjegyzés:

  1. Biztos nyerni fogsz a fehércsokis zöldbab fagyiddal, mert annyira különleges! :)

    Jó nyaralást és jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Itt gasztrotipp menütipp linkje: http://www.gasztrotipp.hu/2010/07/menutipp-cukkini-csirke-dinnye/

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails