Oldalak

2010. szeptember 2., csütörtök

Padlizsán fűszeres paradicsomszósszal és mozzarellával

Rém egyszerű étel. Leginkább olyankor csinálom, amikor a férjem valami húsmentesre vágyik. Vagy ha épp ismét időhiányban szenvedek és valami gyorsat kell összedobnom. Kiváló előétel, nyáron a nagy melegben salátával ettük, de általában párolt rizst adok mellé.

Hozzávalók:

1 padlizsán
néhány ek. paradicsomszósz
1 mozzarella
só, olaj

A padlizsát megmosom, két végét levágom, vastag szeletekre szeletelem, majd besózom. Egy hőálló tálat jól beolajozok, belefektetem a padlizsán szeleteket, mindegyikre teszek egy evőkanál paradicsomszószt és egy szelet mozzarellát. Bedobom a sütőbe, 200 fokra beállítom és fedő alatt megsütöm. Én a képen láthatót kicsit bent felejtettem, maradjon fehérebb a sajt. Ha több a padlizsánom itthon, akkor rétegezni szoktam és minden szelet padlizsánra teszek paradicsomszószt, végén pedig a sajtot.

És ha már említettem a képet, hadd mondjak róla még valamit: ez életem bemozdulás mentes képe.Tessék csak nagyításban megnézni a sajt tetejét!  Igen, tudom, állvány, meg minden. Van állványom, de enyhén mindig bemozdul, nem bírja el a nehéz gépemet. Tudom, Manfrotto állvány lenne a megoldás, de az még várat egyelőre magára, piszok drágák ugyanis. Blogokon nézelődve látom, hogy nagyon sok jó képet elront az a leheletnyi bemozdulás (ki vagyok élezve a témára, úgyhogy már sasszemem van hozzá). Ha valakit érdekel, hogy mi a titok, írjon. Nem akarom a többi kedves olvasómat untatni a fotózás unalmas technikai részleteivel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails