Oldalak

2010. szeptember 16., csütörtök

Sült cékla, sült paprika, sült fokhagyma


Sosem voltam jó barátságban a céklával. De mostanában lépten-nyomon sült céklás receptekbe botlom és ezt égi jelnek vettem. Ráadásul utána néztem és kiderült számomra, hogy mi mindenre jó a cékla. Úgyhogy beszereztem néhány céklát és  vettem mellé kaliforniai paprikát. Betettem őket a sütőbe, jó néhány gerezd fokhagymával együtt és megsütöttem. Nem is cifráztam túl sok mindennel, maradtam az olaj-só-bors ízesítésnél. Mindjárt csinálok magamnak hozzá egy kis pirítóst.

Hozzávalók:

2 közepes cékla
4 kaliforniai paprika
8 gerezd fokhagyma
olívaolaj, só, bors

A céklákat folyó víz alatt megsikáltam, megtöröltem, beolajoztam és megsóztam őket, majd alufóliába csomagoltam egyenként. A paprikákat megmostam, megtöröltem, félbe vágtam, kivágtam a magházát, sóztam, borsoztam és minden fél paprikába beletettem két gerezd fokhagymát és alufóliába bugyoláltam őket.
Légkeverés 200 fokon megsütöttem őket, a paprikának elég volt fél óra, a céklának több kellett. Amikor kicsit kihűltek, lehúztam a héjukat, összevágtam őket, tányérra tettem, sóztam, borsoztam és meglocsoltam olívaolajjal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails