Oldalak

2012. január 23., hétfő

Lilában pompázó tepsis krumpli


Imádom a tepsis krumplit!  Amilyen egyszerű, olyan finom. A szilveszteri vendégeinket akartam elkápráztatni a lila krumplival, de a társaság fele igazoltan távol maradt, a WAMP-on begyűjtött 4 kiló burgonya pedig a pincében érte meg az újévet. Szegények már csíráznak, úgyhogy gyorsan felhasználom őket erre-arra. Múlt héten ékszerfotózás közben vágtam be magamnak néhány szemet a sütőbe és kutyultam hozzá egy snidlinges-tejfölös öntetet. Régen nem ettem ilyen finomat! :)))


 Recept nem is nagyon kell hozzá, ugye? Az ember csak megsikálja a gumókat, négybe vágja, beleteszi egy tepsibe, sózza, borsozza, rozmaringozza, belerak egy egész fej fokhagymát gerezdekre szedve szőröstül-bőröstül, meglocsolja olajjal, összekutyulja az egészet, lefóliázza és mehet is be 200 fokra. 30-40 perc után leveszi róla a fóliát, megkutyulja,  kicsit pirítja. Addig elővesz egy tejfölt, egy tálba borítja, sózza, borsozza és belevág még snidlinget. A sör fontos hozzávaló, ne maradjon le! :DDD


Lila krumplit és infot a www.lilaburgonya.hu oldalon lehet beszerezni, de egyébként a SPAR-ban is láttam már.

6 megjegyzés:

  1. Én is mostanában "kattantam rá" a lilakrumplira :)És tegnap ebből ettük tepsis krumplit, csak nem volt idő lefotózni. De ez a fotó gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű:) Nálunk miértv nem kapni ilyet?:)

    VálaszTörlés
  3. Kati, azt sajnos nem tudom, de ha jársz Pesten, azaz Budán, akkor a Fehérvári úti vásárcsarnokbn is rátalálsz. ;)

    VálaszTörlés
  4. A lila is tetszik, és a képek is :))

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails